Het hoe van Strooploze communicatie
Geheel content kunnen wij zeggen: bij ons is iedere dag uniek. Want geen klant is hetzelfde, en geen opdracht gelijk. Maar vraag je een van onze ruim 100 opdrachtgevers naar onze werkwijze? Dan hoor je waarschijnlijk wel steeds een soortgelijk verhaal. We houden immers altijd een vast stappenplan aan. Eentje dat in de afgelopen jaren z’n werking heeft bewezen. En waarbij je als klant mag rekenen op: professionele ondersteuning mét een persoonlijk tintje, vaste aanspreekpunten, korte lijnen en snelle doorlooptijden. Dit in combinatie met een actie-reactievermogen om ú tegen te zeggen. Hierdoor is de output optimaal en blijft de vaart er lekker in. Omdat we graag íeder communicatievraagstuk helder, prettig en efficiënt van een oplossing of gesmeerd product voorzien.
Stap 1: kennismakingsgesprek
Een potentiële samenwerking begint bij ons altijd met een kennismakingsgesprek. Dat kan bij jou op locatie zijn, maar wij zetten net zo lief bij ons op kantoor de koffie voor je klaar. Tijdens zo’n eerste gesprek leren we elkaar kennen. We bespreken jouw hulpvraag en wat wij op dat gebied voor je kunnen betekenen.
Stap 2: de offerte
We kunnen nóg zo op één lijn zitten samen, maar als we op financieel vlak een andere taal spreken, wordt het een lastig verhaal. Daarom stellen wij na het kennismakingsgesprek meteen een offerte bij jouw specifieke hulpvraag op. Zo weet je meteen waar je aan toe bent. En kunnen er knopen doorgehakt worden.
Stap 3: de realisatie
Heb je een goed gevoel bij ons en de offerte? Dan schieten we – strooploos als we zijn – direct uit de startblokken. We gaan aan het bouwen, organiseren, schrijven of creëren. En zorgen dat alle door jou uitgesproken wensen worden gerealiseerd. In de tussentijd houden we je steeds van alle ontwikkelingen op de hoogte.
Stap 4: de implementatie
Het eindproduct is een feit. Maar in zee gaan met ons betekent dienstverlening van A tot Z. En dus plaatsen wij de teksten of beelden ook graag voor je online. Regelen wij een drukker. Of zijn we tijdens een event aanwezig voor wat extra hulp. Daarmee ontlasten we jou. En presenteren we het eindproduct precies zoals we dat aan de tekentafel bedacht hadden.
Stap 5: facturatie
Zijn alle werkzaamheden, evaluaties en bijbehorende activiteiten afgerond? En was alles naar wens? Dan is het tijd voor de financiële afwikkeling en daarmee komt onze samenwerking in principe tot een einde. Al hopen we natuurlijk dat onze dienstverlening je zó goed bevallen is, dat je binnenkort weer een mooie uitdaging voor ons hebt.
Stap 6: continuatie
Is er sprake van stap 6? Dan is dat de kroon op ons werk. Want níéts is een groter compliment dan een klant die nogmaals bij ons aanklopt. Wil jij opnieuw met ons in zee? Dan gaat het balletje nog sneller rollen. Het kennismakingsgesprek komt immers te vervallen. Een korte bespreking met betrekking tot jouw wensen is genoeg om het vervolgtraject te starten.